Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dilluns, 14 de febrer del 2011

Pre muntatge a Copons


Acabat el contracte amb el ‘Cervantes’ ( veure entrada del 27 de Juliol ) que ha fet que en els darrers mesos no pogués dedicar tot el temps que hauria desitjat a la peli, vaig decidir allunyar-me uns dies de Sabadell per centrar-m’hi absolutament i fer-me ja una idea clara del que tinc i el que em falta.

Cercava un racó tranquil a un lloc ben petit i un amic em va guiar cap a Copons, a prop d’Igualada. Allà la Glòria hi té una casa antiga de 4 plantes acondicionada per a allotjar grups de gent i fer-hi tallers de ioga, tai-chi, estades..

En fi, un encert total i un luxe de companyia. M’hi hauria quedat una setmana més.

Gràcies Glòria pel teu espai8uit, tant plè de caliu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada