Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Serà possible acabar per Tots Sants?


La producció de PQ?PQ? ha estat més llarga que un embaràs d’elefant, però tot té un final. Recentment, vull dir fa uns dies, quan vaig començar a redactar aquesta entrada, vaig estar consultant dates de festivals i la sorpresa arribava amb un de Barcelona, amb data final d’entrega a 2 de Novembre, que sembla fet a mida per a un projecte tant artesanal com aquest, així que m’he marcat l’objectiu d’assolir aquesta data.

Tots Sants, per altre part, no deixa de semblar-me una data la mar d’adequada, donada la quantitat de gent que hi ha participat i la seva santa paciència, i per descontat, la meva.

Si tot va bé, i al festival m’accepten la pel•lícula, estrenem a mitjans de Desembre a Barcelona, i si no, igualment ja puc anar buscant algun lloc a Sabadell per fer-ne alguns passis, per que PQ?PQ? està a punt d’acabar.

Aquesta catifa vermella..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada