Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 10 de maig del 2011

Anselmo recupera Sandra


Ja he dit alguna vegada que no m’agrada repetir escenes, però quan ho faig és per treure’n quelcom millor i afortunadament, això s’està complint amb escreixos.

Festiu a Sabadell, tot el local d’Anna Ferrer per a nosaltres, una Cristina radiant com sempre, amb la Marta Solà com a recepcionista, l’Enric també al peu del canó i les mans expertes del Jordi Masllovet a la càmera. Nomes faltava que l’Anselmo es declarés amb certa naturalitat, i crec que ho vaig aconseguir, o al menys això em van dir.. ja!

No ho negaré. L’escena és la típica “chico recupera chica”, però la història no acaba aqui..

Estic molt content. I queda molt poquet. Estic doblement content. :-))

Gràcies Cris, Marta, Enric, Jordi i Miquel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada