Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 10 de maig del 2011

Canes i més canes..


L’aparença Ansèlmica em porta de corcoll. El tema del pes està més o menys controlat, però en canvi el cabell és tota una altre història. El cabell va al seu puto rotllo.

És el que té gravar escenes amb continuïtat d’any en any, com les que vam fer a casa meva fa quinze dies i que una vegada passades a l’ordinador posaven de manifest unes traces blanques a ambdós costats del meu front. Unes canes més que considerables apareixien sobtadament.

L’endemà mateix, me’n vaig anar a una acadèmia de perruqueria i, per primera vegada a la vida, m’he hagut de fer un bany de color per tapar-les.

Afortunadament, ja queda molt poc. Gràcies Enric. Gràcies Henry.. Colomer!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada