Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dijous, 8 d’octubre del 2009

Ja hem rodat el final!


Doncs si, nois! Com uns autèntics professionals, i tot i que no hem pas acabat, el final de la pel•lícula ja està filmat, i és que l'escena requeria aquestes dates de l'any i també que em deixes el cabell llarg, cosa que he aconseguit durant la pausa estival. Posar-me com el Bradd Pitt no sé si ho vaig acabar d'aconseguir, tot i caminar unes quantes jornades del Camí de Santiago..

Tal i com vaig avançar, de l'escena final no diré ni mu, i com a mostra, la foto de dalt. Només que espero aconseguir el toc tendre i divertit que persegueix el guió. El meu agraïment a la Cristina, al Kanyi i a la Feli pel seu suport.

L'endemà mateix, dissabte 3, ens vam trobar altre cop a casa meva amb el "biologo", que no havia pogut venir divendres, per gravar les escenes pendents del final, aquesta vegada amb l'ajuda de l'Enric. I també com tots uns professionals, vaig tallar-me els cabells a mitja sessió i encara vam rodar una altre escena.

I ara que ja som capaços de saltar-nos l'ordre cronològic amb aquesta fluïdesa, només queda posar fil a l'agulla a la resta de pel•lícula i a veure si l'acabem a finals d'any. Ja nomes en queda un terç!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada