Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 24 de novembre del 2009

Entrevista al.. Ramón Madaula


Suposo que hi ha poca gent que vegi TV3 que no conegui el Ramón Madaula, així que no sé massa com presentar-lo.

Actor professional amb llarga trajectòria en cinema, teatre i sèries de televisió.. persona honesta, competent, creïble i aïllat del famoseo tonto.. estem parlant d’ algú de primeríssima fila, i afortunadament familiar meu per part de mare..

Quan el vaig trucar per demanar-li un cameo a la pel•lícula es va quedar ben parat ( més o menys com tothom ), però em va dir que si de seguida, així que li vaig buscar un personatge una mica a mida. Tot i això, em costa posar un títol a l’entrevista que li vaig proposar, i tampoc és una entrevista a la persona, doncs feia un personatge..

Interpretacions a banda, el que si puc dir és que vam passar una bona estona plegats, i també que, a nivell personal, significa molt per a mi veure’m recolzat per actors de primera fila i també família com el Ramón i la Mercè Llorens.

Gràcies Ramón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada