En la idea original del guió, que l’Anselmo tingués el cotxe “en el taller” el dia que havia d’anar a una festa amb la Sandra, era més aviat per posar chispes a una relació que no flueix, que no pas una altre cosa, però una veueta em va dir que podia convertir aquest cotxe en quelcom més especial dins la història.
El cotxe de l’Anselmo havia de ser tant particular com ell mateix, així que vaig estar buscant un 2CV model Charleston, que com que no sortia, després va passar a ser un Wolkswagen Escarbat i que finalment semblava que hauria de ser un Seat 600, fins que vaig quedar amb el Chajo.
El Chajo és amb qui jo pensava per al paper de mecànic. Ha fet algun curtmetratge, li agrada deixar-se anar amb l’harmònica i posar-se en altres pells, i també és amic del Josep Pont del garatge Condal de Sabadell, i un dels seus mecànics, el Pedro, té un 2CV en perfecte estat. Les cadenes de casualitats, de vegades, son així.
Però tornant a la història, lo millor d’aquest cotxe tant especial, és que em permet mostrar els lligams que tenim les persones amb les coses, i la importància de saber triar entre molinets inertes i molinets amb cor.
El meu agraïment més sincer al Pedro, al Chajo, al Josep Pont, i a l’Helena, per la seva col•laboració en les escenes que vam poder gravar dijous passat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada