Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimecres, 9 de juny del 2010

Pepita, la veïna de l’Anselmo

Tinc una veïna de certa edat que és tot un caràcter, però amb qui tinc una excel•lent relació que d’altres no s’expliquen, ni de vegades jo tampoc.

Ella em va inspirar el personatge de la Pepita, que juntament amb el “biólogo” i els joves de dalt conformen l’univers quotidià de l’Anselmo.

La Pepita, a la peli, és la veu de l’experiència. Es troben amb l’Anselmo a l’escala i xerren de les coses mundanes que normalment xerrem amb els veïns, però la Pepita té bon cor i ensuma molt del que li passa al nostre personatge. Vídua d’un enginyer de molins, cap al final de la història, el fa passar a casa seva i li dóna una bona lliçó..

Històries apart, poder comptar amb tota una professional com la Pepita Alguersuari per a fer aquest personatge, que ha treballat en cinema, teatre i televisió, és tot un luxe i un enorme plaer.

Gràcies Pepita, Pere, Helena i al meu Pare, que es va quedar tancat a l’habitació amb el gos per no molestar.

Ah! Això va ser dijous passat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada