Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 27 de juliol del 2010

Cervantes, un ajut inesperat..


No ho vaig voler fer públic al blog fins que vaig signar contracte, i encara després, amb la nova feina i altres coses, he anat curt de temps per penjar aquesta nota, amb la que tancaré temporada fins Setembre.

El que no he amagat mai, però, eren les penoses dificultats econòmiques per les quals he estat travessant, degut a la crisi, a la manca de feina en general i al meu particular encaparrament en aquest projecte, salvades amb l’ajut de la família i algun que altre premi de fotografia, de tant en tant.

El fet és que em convenia una feina, i com caiguda del cel, m’ha arribat la que estava desitjant, doncs ara em paguen per enregistrar i editar muntatges audiovisuals.

I Cervantes que té a veure? Et preguntaràs.

Bé.. de fet jo tampoc no m’he n’havia adonat fins ahir.. Òbviament no em refereixo a la persona que va ser Miguel de Cervantes Saavedra, sinó al lloc on treballo, que porta el seu nom: “Edifici Cervantes”, al carrer de Cervantes, de Sabadell.

Una casualitat més, si vols, relacionada amb aquesta història, però una casualitat força curiosa, al meu entendre.. I no t’ho perdis. A finals de Setembre ens traslladem. Saps a on?

A la fàbrica Molins.

Ah! Mon coeur.. la mà del destí. Bones vacances.

3 comentaris:

  1. Boníssim! El món de les sincronicitats i els senyals es posa en marxa!

    ResponElimina
  2. Me n'alegro per tu, Quim! Bones vacances. Marina

    ResponElimina
  3. Kim he estado mirando tu blog y esta entrada es buenísima,alucino con lo de Cervantes, pero luego lo de Molins, es bueno realmente bueno.

    ResponElimina