Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

divendres, 3 de setembre del 2010

Arrenca Setembre amb més col.laboracions


Què pinta un sevillano amb veu i manetes de Knopfler a PQ?PQ? Algú no s'ho imagina? Doncs està clar, posar el seu granet de sorra a la banda sonora!!

Portava un temps preguntant-me quin tema musical escollir per als crèdits, en unes condicions adequades ( gratuït ), i l'altre dia algú a yutoube em va recomanar un grup anomenat paid in kind, de Sevilla, liderat per Roberto Sánchez i amb clares influències Knoplerianes. ( no cal dir que sempre he estat fan declarat de l'autor de Sultans of Swing ).

Total, que l'album es pot descarregar des de la web, me'l vaig estar escoltant i em va agradar de cap a peus, sense desperdici. Especialment el darrer tema "Keep trying", un tema instrumental, amb aire de "western" i aroma a narració.

Em vaig posar en contacte amb el Roberto explicant-li tot l'assumpte i avui mateix ja hem parlat per telèfon i ja puc dir que tinc música per als crèdits!!

Visca paidinkind i el Roberto! I que xulos quedaràn els crèdits!

1 comentari: