Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 12 d’octubre del 2010

La Banda sonora de PQ?PQ?


Cal esmentar que estrenem secció al blog, dedicada a la Banda Sonora de PQ?PQ? Un apartat del que estic particularment satisfet, i que espero que vagi creixent a mesura que confirmi el permís d’altres autors.

Lo bo que té tirar-se 2 anys fent una pel•lícula és que et dóna molt de marge per a que es donin les casualitats, doncs és així com han arribat la majoria d’elles:

“Do-do” d’en Quim Aguasca, és molt còmica, i em va venir amb un cd que em va deixar la Marta Andreu. Quan em vaig veure amb ell, jo no m’atrevia a dir-li que em sonava a Pantera Rosa i atribuïa el seu nom a les notes musicals ( Re-re, mi.mi.. ), però resulta que és el nom el de l’ajudant de l’inspector Clouseau..

La dramàtica “El mar es va gronxant” de la Marta Solà me la va deixar ella mateixa. Encara ara em posa la pell de gallina cada vegada que la sento.

“4 seasons” la vaig trobar escoltant el myspace del meu veí, el Raúl.

“Por qué giran los molinos” la vaig fer jo mateix, però li vaig demanar a l’Aleix Creus que la interpretes.

La darrera incorporació, apart de “Keep trying” d’en Roberto, ha estat “Tú eres mi Angel” de Un ruido llamado Angel, nom artístic d’en José Maria, amic d’un company de feina.

I ara mateix, segueixo a l’espera dels dos temes del cantant mongol, en Javhklan, amb qui per fi he aconseguit contactar..

I també segueixo cercant més temes ambientals i complementaris, així que si saps d’ algú que toca i composa, digues-m’ho!

Gràcies!

1 comentari:

  1. Osti Quim! m'ha encantat la cançó de "Por qué giran los molinos?"
    L'Aleix l'ha brodat!
    Si el veus, li dónes records, que li tinc molta estima, ok?
    petonet
    Tx

    ResponElimina