Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimecres, 28 d’abril del 2010

Mi vecino Mariano y el paleta cojonero


La realitat és una font inesgotable d’inspiració..

Per alguna raó necessitava plasmar un canvi de lloc entre l’Anselmo perdut, que treballa al cuarto de l’ordinador al costat del carrer, i el renovat, que ho fa al cobert del pati; i les obres del costat de casa, que dia rere dia em destorbaven, em van donar l’excusa perfecte.

Aprofitant l’avinentesa, i astorats ells, vaig demanar als paletes d’enregistrar els seus moviments i sorolls quotidians, però em mancava encara un personatge amb qui donar cara i ulls a la nosa de l’Anselmo, així que li ho vaig demanar al meu veí i proveïdor wifi d’Internet, el Mariano.

Dit i fet, a l’hora escollida, i davant l’estupefacció dels veïns inadvertits, l’Anselmo surt al mig del carrer a queixar-se de les punyeteres obres, mentre el paleta Mariano l’engega a la merda des de dalt de la bastida, i al nostre heroi no li queda més remei que mudar-se al cobert..

Històries èpiques i quotidianes com les que li poden passar a qualsevol.

La mare que els va parir.. sort del Mariano.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada