Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dijous, 29 d’abril del 2010

Entrevista a l’importador


La de l’importador, és una de les primeres entrevistes que fa l’Anselmo en la fase inicial de la seva recerca, i la primera important de tota la sèrie de pífies consecutives que l’acaben portant.. al desenllaç.

El pobre Anselmo busca naps i troba cols, o el que és el mateix, demana per molinets de colors a algú que nomes veu balanços, caixa i mercaderies, com el nostre gris importador.

El què no m’imaginava, és que aquesta escena la faria amb el Josep Lluis, gran amic, company d’institut i valor recent en el món del teatre. Ell només m’havia de deixar l’espai, però vaig notar que li feia gràcia el paper.. així que, perquè no? Vine amb traje blau marí, xaix i engominat – li vaig dir, i quan el vaig veure, quasi que no el reconec..

En fi, no et perdis els millors 2 minuts de tomes falses, mentre cercàvem el punt als nostres personatges. Quin matí de dissabte!! La toma bona, com sempre, a la peli.

Gracies Josep Lluis, Eva, Puri i Enric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada