Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dijous, 1 d’abril del 2010

Gestions.. a diverses embaixades!


Ja he explicat alguna vegada que la idea de la pel•lícula va madurar mentre donava unes voltes per Àsia.

Suposo que és per això que algunes de les cançons més boniques que vaig escoltar durant aquells mesos, van quedar inevitablement lligades a algunes de les escenes que jo anava imaginant, fascinat per la tonada i pel fet de no entendre res del que deien.

Va ser el cas d’algunes cançons pop d’Uzbekistan i molt, molt especialment de Mongòlia, on un cantant anomenat Javhklan em va inspirar fins a tres escenes.

El que no havia dit és que porto bastants mesos fent gestions per entrar en contacte amb aquests cantants i de moment no he aconseguit res, fet que m’encalla la gravació, així que avui he llançat el darrer “cartutxo” escrivint a les ambaixades de Mongòlia als USA, Austràlia i Regne Unit.

Veurem si tenim tanta sort com amb tota la resta de coses!

( I si no no patiu que ja tinc un pla B )

Si yu sun, que vol dir fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada