Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 19 de maig del 2009

La Sandra i l'Anselmo busquen restaurant


Suposo que és comprensible que m'hagi de veure enganxat a les prediccions meteorològiques, i és que el mal temps m'ha esgarriat més d'una jornada, i els dies radiants també.


Per a aquesta escena necessitava un restaurant, que li anés bé a la Cristina i al càmera entre 2 i 7 de la tarda, que plogués i que fos dijous, i afortunadament la quadratura del cercle es va donar el darrer 14 de Maig.


Tot això per reflexar el dramatisme d'una relació en la que la Sandra es vol casar i l'Anselmo nomes pensa en molinets. Per ser feliç cal anar alhora, amb la parella, amb el temps i amb el món i cal mostrar què passa quan no és així.


- ¿Tenia que ser hoy? diu ell tot mirant al cel..


Una altre cosa és que mitja hora abans, l'Enric em fes saber que ell no podia venir a filmar i haver de reclutar a la meva germana sense ni avisar. I val a dir que ho va fer la mar de bé. O com la Cristina que també es va saltar l'hora de dinar, o la Feli, que hi posava el cotxe i que va tornar més tard quan em vaig adonar que m'havia oblidat d'una escena.. D'esforç i sacrificis en fem tots aquí.


El meu agraïment a l'Helena, la Cristina i la Feli i també al Joan Antoni del restaurant Castell-Arnau, que tant amablement ens va deixar anar-hi a filmar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada