Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

divendres, 26 de novembre del 2010

Er Niño der Kin


Fa dos anys, la loteria de Nadal no ens va fer fortuna i així vaig haver de tirar endavant la pel•lícula sense més mitjans que la paciència i la bona voluntat de tothom, cosa de la que en absolut me’n penedeixo doncs ha estat tota una experiència.

Ara que el projecte és proper al seu fi, em va tornar la idea de fer loteria i temptar la sort, a veure si a més de bon rotllo i una bonica història, podem repartir algun caleró a totes les persones que han participat.

En aquestes cavilacions em trobava una nit de fa 3 setmanes, quan de cop una xifra em va venir al cap: 25.783. Vaig apuntar el numero i l’endemà el vaig buscar a internet i ara ja el tinc reservat, aixi que tornem a jugar a la loteria, però aquesta vegada a la del Niño.

Er Niño del Kin, que el 2011 ja segur que veu la llum ..

;-)

1 comentari:

  1. ... i jo que en vull una participació... com ho hem de fer?
    et truco demà
    petonet tontoambunllapis

    ResponElimina