La col•laboració amb l’Aleix Creus va ser tant gratificant a l’hora d’enregistrar “Porqué giran los molinos”, que vaig pensar a tornar a demanar-li un cop de mà amb el tema que obre la pel•lícula. Un tema instrumental que he composat jo mateix a la guitarra, però que m’atreia sentir-lo amb la sonoritat d’un piano.
Quan el vaig trucar fa quinze dies, el vaig trobar acomiadant-se de la platja en el seu darrer dia a Formentera, i em va semblar tant especial el moment que no li vaig voler dir res.
Avui però, aterrat ja de nou a Sabadell i aclimatant-se altre vegada al totxo, ens em trobat per començar a posar fil a l’agulla. Un divertit treball que inclou aprendre el llenguatge dels musics:
- Dinga, dinga, dung? Doncs?
- No, no, Dinga, dinga, da-dung!
- Ah! da-duung! vale.
Dunga, dunga, Aleix.
Quan el vaig trucar fa quinze dies, el vaig trobar acomiadant-se de la platja en el seu darrer dia a Formentera, i em va semblar tant especial el moment que no li vaig voler dir res.
Avui però, aterrat ja de nou a Sabadell i aclimatant-se altre vegada al totxo, ens em trobat per començar a posar fil a l’agulla. Un divertit treball que inclou aprendre el llenguatge dels musics:
- Dinga, dinga, dung? Doncs?
- No, no, Dinga, dinga, da-dung!
- Ah! da-duung! vale.
Dunga, dunga, Aleix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada