Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

diumenge, 19 d’abril del 2009

25.. Nadal!


Arribava Nadal de 2008, i malgrat que encara estava cobrant l'atur, em va semblar que no estaria de més tenir algun ingrés extra, així que vaig fer "Loteria de Perquè?Perquè?". Que com es fa això? Doncs amb tota la bona fe i una mica de morro.

A internet vaig localitzar una mena de participació a un Pot de "La Bruixa d'Or", aquells de Sort. Per 100€ tenies joc a 400 números i em va semblar que donava més oportunitats que no pas un de sol, malgrat que seríem molts a repartit.

Vaig portar a la impremta Figuerola un disseny estrambòtic i l'endemà tenia les meves pròpies participacions, que vaig començar a vendre a amics i familiars. El tracte era "jugues 1 Euro, pagues 2 i et poso als crèdits de la pel•lícula com a benefactor", i com que suposo que em van veure la cara, aviat vaig haver de comprar una altre participació i fer 100 números més.

Haig de dir que jo estava convençut que ens tocaria. Desitjava la loteria de la sort i tenir-ho fàcil: diners suficients per acabar la pel•lícula i repartir calerons als meus benefactors.. Però no va ser així. Tot i jugar doble a 400 números amb la famosa Bruixa, deu ser l’únic any que es van quedar en blanc.. el premi? uns magres 0,16€ per bolet.

Afortunadament, els meus benefactors es van abstenir de cobrar-me la feinada i així vaig poder pagar el lloguer dels vestits de monja de l'escena que després explicaré, i que si has començat com recomano, encara no hauries de saber..

:-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada