Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 28 d’abril del 2009

Festa a casa la Marta


Una de les primeres incursions a la vida real de l'Anselmo, fora del documental, és l'escena de la festa i jo tenia molt present que havia de trobar un lloc adequat.


Devia ser Octubre que vaig anar a casa una amiga a la Creu Alta i en vaig quedar prendat: una casa anglesa reformada en loft, menjador/sala d'estar preciós i jardí. Em sembla que ja li vaig demanar el mateix dia!


La dificultat per rodar l'escena però, va venir a l'hora de coordinar l'agenda entre 14 persones: pares i mares de família, gent que treballa fins tard, compromisos.. vam tardar 4 mesos, però al final el 14 de Març vam comptar amb el Kanyi ( indispensable ), Marta, Cristina, Feli, Eva, Neus, Alex I i II, David, Ricardo, George i la seva parella, i amb un cameo extra televisiu de la Marta Cáceres fora del seu programa "Repor".


L'escena és interessant dins la història perquè mostra coses que fins aquell moment no sabem: la relació entre l'Anselmo i la Sandra, el cabreig d'ella per arribar tard, que ella es vol casar, el desfici del Pedro per lligar, l'obsessivitat de l'Anselmo amb les normes i també el seu conservadorisme..


M'agrada cuidar la meva gent, així que, com que no tinc diners, el que vaig fer és preparar jo mateix un munt de bocates perquè ningú es quedés amb gana. A fer cervesa no hi he arribat, així que la vaig haver de comprar.


Un altre fet remarcable va ser la gran quantitat de fotos que tenim de la jornada. L'Alex Soto és fotògraf, així que vam tenir una bona cobertura!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada