Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dissabte, 18 d’abril del 2009

Comencem!!


Cap a l'Octubre de 2008, ja tenia qui faria de càmera ( el Kanyi ) i de company de penúries de l'Anselmo, el Pedro ( David Riera ), però anava molt més endarrerit del que em pensava i em faltaven un munt de personatges, així que vaig plantar uns quants cartells a diversos bars de Sabadell i també a l''Agora del Centre Cívic de Sant Oleguer.

La resposta va ser impressionant i ben aviat em vaig trobar explicant el projecte i la història a un munt de gent desconeguda i disposada a participar. D'aquí en van sortir els veïns de l'Anselmo, ( Dolors, Quim i Isaac ), falsos entrevistats com la criticona, la maruja i d'altres, ( Rosalia, Maria del Carme, Soledat.. ) i també la tant desitjada i difícil de trobar, novia de l'Anselmo ( Cristina ) i la seva panda ( Eva, Mar, Alex, Ricard, Joan Carles.. ).

A principis de Novembre i després d'uns dies de pluja, vam començar a rodar amb una assolellada i senzilla escena a Barcelona: L'Anselmo anant a la Biblioteca en bicicleta.

Tanmateix, amb el fred apunt d’arribar, les escenes d'exterior semblava que ràpidament no s’adirien amb el temps primaveral que jo imaginava per a la història, així que ens varem centrar en les entrevistes i les escenes d'interior.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada