Presentació


Què fan un parell de palurdos intentant fer un documental sobre molinets de vent en plena crisi?

Perquè s'entesta l'Anselmo en saber perquè la gent té molinets de vent als balcons?

Perquè el segueix el Pedro tot ajudant-lo a filmar un documental així?

Perquè la Sandra aguanta un tio com l'Anselmo, quan ella el que vol és casar-se?

La vida està plena de preguntes.

Benvinguts al blog de Perquè? Perquè?

La pel•lícula que estem filmant entre Sabadell i Barcelona amb 4 euros mal comptats, un munt de gent despresa i encara més il•lusió.

Kim Herrero

dimarts, 28 d’abril del 2009

Rodem a la Biblioteca de Sabadell


Des del principi del guió que pensava que havíem de filmar una escena on l'Anselmo va a la Biblioteca a documentar-se, però les primeres passes per aconseguir-ho no m'havien portat massa lluny.


Això va canviar el dia que, parlant amb l'Enric Casablancas, em va dir que ell coneixia personalment el director i que si volia li podia preguntar.. Tard o d'hora haig de dedicar un article del blog a les casualitats i les coincidències, doncs n'han passat unes quantes!


Dit i fet, gràcies a l'Enric em vaig posar en contacte amb el Juan Carlos i vam començar a buscar una data: al final vam quedar que ens obrien la Biblioteca per anar-hi a filmar, un dilluns al matí. El 23 de Febrer.


Ara ja nomes quedaven dues coses: omplir la Biblioteca d'usuaris i trobar un càmera, doncs per aquelles dates, comptar amb el Kanyi pel matí no era possible. La meva crida per trobar extres no va ser gaire eixida, doncs un dilluns al matí la gent normal treballa, però afortunadament el Joan Carles Cusidó em va portar més de mitja plantilla del seu restaurant "La Cantonada" i així al final ens vam reunir unes 10 persones: l'Enric, la Belen, la mare de la Neus, la Lali i el seu fill, i el mateix Joan Carles i les seves companyes de feina.


El tema de la càmera el vam sol.lucionar entre el Joan Carles i l'Enric: "Apreta aquí, apunta allà, segueix cap aquí..". Va ser un rodatge agradable i sense problemes.


El meu agraïment al Juan Carlos de la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell, a l'Enric Casablancas, al Joan Carles Cusidó i a totes les persones que van venir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada